اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

پیوست های ایمیل را باز نکنید



کارشناس معاونت فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی از ورود ویروس جدید به رایانه های شخصی که با عنوان «Here you Have» و از طریق پیوست ایمیل ها وارد کامپیوتر های شخصی می شوند خبر داد و گفت: برای محافظت رایانه های خود پیوست ایمیل ها را باز نکنید.

سلمان افشار روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: درجه خطر این ویروس متوسط اعلام شده است.



عصاره جینسینگ قرمز کره ای
ادامه مطلب ...

خودرو ملی دنا، یک سمند لوکس و گران



مشخصات اعلامی این خودرو با مشخصات سورن ELX تفاوت چندانی نمی کند. اما تغییرات در نمای ظاهری آن، باعث ایجاد تنوع و هویتی جدید برای آن شده است.  این امر می تواند به بازارهای صادراتی سمند و سورن (که معمولاً تحمل یکنواختی و طراحی تکراری را ندارند) نفس تازه ای ببخشد.

این خودرو با طراحی خشن تر و اسپورت تر نسبت به سورن و با قیمت مشابه آن ، رقیبی برای سایر محصولات ایران خودرو نظیر پژو پارس و سورن خواهد بود. خودرو دنا در سال ۹۱ وارد بازارها خواهد شد و اعلام شده که از نظر ایمنی و زیست محیطی، مطابق آخرین استانداردهای اروپا خواهد بود. تولید این خودرو نیز در سال اول ۳۵ هزار دستگاه و به تدریج تا ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.



اسپری ویـ.ـاگـ.ـرا
ادامه مطلب ...

حاشیه جالب حضور علی دایی در کنسرت محسن یگانه



به گزارش نوین به نقل از گل: یکشنبه شب ، یگانه روی سن سالن برج میلاد وقتی که می خواست میهمان ویژه کنسرت خود را به حاضرین معرفی کند اتفاق ناخوشایندی رخ داد.
یگانه با جملاتی مثل « ستاره همیشگی فوتبال » و « بازیکن همیشه بزرگ » در حال معرفی اسطوره فوتبال ایران بود که یک لحظه مکث کوتاهی کرد تا پس از آن علی دایی را صدا بزند .
به گزارش سایت گل و به نقل از روزنامه تماشا، در هنگام همین مکث کوتاه یکی از حاضران در کنسرت با صدای بلند گفت : « ول کن این فوتبالیست ها رو . آخرش همه میشن شیث و نصرتی ! خود تو عشقه ! »


کرم کینگ سایز king size
ادامه مطلب ...

داستان آموزنده “غرور بیجا”



یک روز گرم شاخه ای مغرورانه و با تمام قدرت خودش را تکاند. به دنبال ان برگهای ضعیف جدا شدند و آرام بر روی زمین افتادند. شاخه چندین بار این کار را با غرور خاصی تکرار کرد، تا این که تمام برگها جدا شدند شاخه از کارش بسیار لذت می برد. برگی سبز و درشت و زیبا به انتهای شاخه محکم چسبید ه بود و همچنان از افتادن مقاومت می کرد.


روشن کننده زیر بغل و کشاله ران
ادامه مطلب ...

ماجرای سگ ۱۵ میلیونی فوتبالیست معروف



واقعا که ضرب المثل معروف «هر دم از این باغ بری می رسد …» درباره اتفاقات عجیب ورزش ما مصداق دارد ؛بویژه حالا که خبر از رواج یک پدیده جدید در این فضا به گوش می رسد.

در حالیکه مشکلات فرهنگی ورزش هر روز به شکل تازه ای نمود پیدا می کند و متاسفانه برخوردی جدی نیز با این ناهنجاری ها صورت نمی گیرد ، اخیرا پدیده سگ بازی در میان برخی چهره های معروف ورزشی رواج پیدا کرده

و تعدادی از این افراد که باید وقت خود را در جهت منافع تیم شان بگذارند سرگرم بازی با سگ های گران قیمت شان هستند و …



مکس من درمان زود انزالی آقایان
ادامه مطلب ...

مشخص شدن علت مرگ احمد رضایی فرزند محسن رضایی



شب گذشته فرزند ارشد محسن رضایی به علت برق گرفتگی در هتل گلوریا امارات در گذشت.

به گزارش نوین فان به نقل از مهر، شنیده ها حکایت از فوت احمد رضایی پسر ارشد محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل اتصال جریان قوی برق به بدنش دارد.

وی از چندی قبل به تنهایی در دبی ساکن بوده و برای درمان به کشورهای اروپایی تردد داشته است.

معاون اطلاع رسانی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز، شیوه فوت احمد رضایی را مشکوک خواند و توضیح داد: در حالی که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی در طبقه ۱۸ اتاق ۲۳ اقامت داشته به طرز مشکوکی در گذشته است.

 شهرام گیل آبادی افزود: موضوع در حال بررسی است و به محض تکمیل اطلاعات، جزییات آن منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است احمد رضایی، فرزند ارشد محسن رضایی است که سفر وی به آمریکا در سال ۱۳۷۷ و بازگشت وی طی سالهای گذشته خبرساز شده بود.



درمانگر زود انزالی MAX MAN

ستاره سینمای ایران کیست



حسن حسینی: ستاره از اول تاریخ سینما بوده است. از اولین فیلمی که ساخته شده. در شش دوره مختلف. اولین دوره ، دوره ی صامت است. در این دوره ستاره سازی نما و جایگاه خودش رو پیدا می کند. از زوایای مختلف گرفته تا فیلمبردار مشخص. دوره دوم از ۳۰۱۹ تا ۱۹۵۰ است که دوره طلایی ستاره سازی محسوب می شود. ستاره های بزرگی در این دوره شکل می گیرند که نماینده دورهای مختلف می شوند. بعد همراه با فضای اجتماعی آن دوره، تحولات اجتماعی به وجود می آید. می رسیم به دوره آکتورز استودیو در دهه ۶۰ و ۷۰٫ از این به بعد ما دیگر مفهوم بازیگر / ستاره را داریم. مانند مارلون براندو، پل نیومن و…دوره بعدی تا ۱۹۸۰ است. بار دیگر فضای اجتماعی تغییر می کند و بازیگرانی چون وودی آلن روی کار می آیند که ظاهر چندان زیبا و فریبنده ای ندارند، اما یکسری بازیگر اجتماعی اند. دهه هشتاد هم که عصر ریگان است، بازیگران عضلانی مانند آرنولد شکل می گیرند. در انتها هم می رسیم به دوره ای که کسی چون تام هنکس که در ابتدا کمدی سبک کار می کردد وارد جریان می شود و حتی دوبار پشت سر هم اسکار گرفت. یعنی فضا از آن حالت سبک تغییر لحن داد. این تصویر همچنان ادامه دارد.


مگنا آر ایکس محصول آمریکا
ادامه مطلب ...