اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

دوست داری بدونی بازیگرا چه ماشینی دارن؟




محمدرضا گلزار —BMW

محمدرضا شریفی نیا — زانتیا و سیناد

تهمینه میلانی –– پرادو

مسعود ده نمکی –– پژو ۲۰۶

پرویز پرستویی –– پرشیا

بهرام رادان –– لندکروزر


بقیه در ادامه مطلب . . .

ادامه مطلب ...

داستان من هنوزم صبورم



من چشم به راه یک اتفاقم
نه شاکی ام و نه غر می زنم
فقط در سکوت خودم / منتـــــظرم…/ آرومم

به قول یه دوست :
تعویض یا تبدیل نمی خواهم / دلم ” تغـییر ” می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند
روشن کند
امیدوار کند
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده
بیشتر از ” یک لحظه ” دوام داشته باشد !

ادامه مطلب ...

ضـرب المثل های جـالب دربـاره ازدواج




همونطور که می دونید، ازدواج یا همان پیوند زیبای زناشویی پیوندی آیینی*است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می*شود و در نهایت به تشکیل خانواده منجر می گردد. البته هر شخصی دلایل متفاوتی برای وصلت*کردن با همسر آینده اش دارد که همین نظرات متفاوت باعث شده تا در کل مسئله “ازدواج” مهم و پرطرفدار تلقی شود کمااینکه ضرب المثل ها و سخنانی پندآموز از اندیشمندان در این رابطه گفته شده که ۷۰ مورد از آنها را در این ایمیل تقدیم شما دوستان پرشین استار می کنیم اما ناگفته نماند که بسیاری از این نکته ها جنبه شوخی و مزاح دارد و هیچگونه قصد ونظر خاصی مد نظر نیست.

ادامه مطلب ...

داستان اشتباه فرشتگان



درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .

پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید :

جاسوس می فرستید به جهنم!؟

از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و

جهنمیان را هدایت می کند و…

حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

ادامه مطلب ...

روشهای شناخت گوهرهای زینتی و گرانقیمت



مقدمه
ارزش و بهای گران گوهرها به علت برخی ویژگی ها از جمله رنگ و سختی و زیبایی و درخشندگی است. گذشته از اینها، کمیابی و قانون خلل ناپذر عرضه و تقاضا نیز در مطلوب بودن و بالا بودن بهای آنها بی تاثیر نیست.

رنگ

سنگ های گرانبها و نیمه قیمتی ، ساده و بی رنگند و یا رنگ های زیبا و خیره کننده دارند. اگر گوهری صاف و بلوری و درخشان نباشند لازم است مانند فیروزه یا سافیر ستاره ای دارای رنگی دل پسند یا تظاهرات رنگی مخصوص باشند.

ادامه مطلب ...

پَــ نَــ پَــ سری جدید




رفتم بانک به کارمنده می گم : ببخشید شما صندوقدار هستید ؟ میگه پَ نه پَ ! هاچ بکم !
.................
به دخترعموم که ۵ سالشه میگم : دخترا موشن مثه خرگوشن ! میگهپَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !
اصلا یه وضعی شده به خدا !
............................
گدا : دستشو دراز کرده به مرده ! مَرده میگه : پول بدم ؟ گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !

ادامه مطلب ...

اس ام اس ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)

ز یمن مقدم رسول خاتم

معطر آمده محیط عالم

مولد صادق آل محمد

مقارن گشت با میلاد احمد

میلاد نبی اعظم(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد

.

.

.

از مکه فروغ ایزدی پیدا شد / سرچشمه فیض سرمدی پیدا شد

در هفدهم ربیع از دخت وهب / نو دسته گل محمدی پیدا شد

میلاد رئیس مکتب، محمد مصطفی(ص)

و رئیس مذهب، صادق آل عبا مبارک باد

ادامه مطلب ...

داستان بسیار زیبا و عاشقانه “طلاق”



ون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است, دستشو گرفتم و گفتم: …

 

باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست
و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم.
اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم, انگار دهنم باز نمی شد.

هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود,
باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم.
بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم, از من پرسید چرا؟!

اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری
خارج می شد فریاد می زد: تو مرد نیستی

ادامه مطلب ...