اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس های روز مادر و زن سال ۹۱


زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است
سرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است
بعد از خدا به سجده بوَد زآن که مادر است
مادر عزیزم، روزت مبارک باد
.
.
.
روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!
.


جی وانچی مردانه

مادر! وجود تو خونِ حیات در رگ من است
بی تو، گلی بی برگ، شمعی بی شعله، کویری سوزناک
خنده ای بی صدا، زنده ای بی روح و سرانجام
نقطه ای بی نشان در دریای پر تلاطم زندگی ام هستم
مادر م،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پا نهد زهـــرا به دنیا
ننه جون خیلی آقایی…. از ته دل دوستتتتتتت دارم!!!
روزت مبارکـــــ
.
.
.
شاد باش که زشادی تو من هم شادم
تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم
لذت زندگی من همه خرسندی توست
به وفایت که وفایت نرود از یادم
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد
.
.
.
بر عالمیان رحمت بی حد آمد
زیبا گهر رسول امجد آمد
تبریک به شیعیان اهل عالم
چون فاطمه دختر محمد آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر
مادرعزیزم روزت مبارک
.
.
.
گل سوسن،گل مریم،گل نرگس ،گل یاس
تقدیم به کسی که خودش سرور گلهاست
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد
.
.
.
این مژده ی جانبخش ز سرمد آمد
میلاد یگانه بنت احمد آمد
ای شیعه تو را دهم بشارت امشب
یکدانه گل باغ محمد آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی
شب که می رسد، مثل ستاره
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک
.
.
.
عشق تو به تار وپودجانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد
.
.
.
بر آینه ی جمال داور صلوات
بر آبروی آل پیمبر صلوات
بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل
از سوی خدا سوره کوثر صلوات
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر جان
.
.
.
دوست داشتن همیشه گفتنی نیست
گاه سکوت، گاه نگاه گاهی هم فقط یک SMS است.
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد
.
.
.
خلقت کائنات شد، بهر وجود فاطمه(س)
زنده همه جهان شد از، یمن ورود فاطمه(س)
پیش حریم حرمتش، خیل ملک کشید صف
از سر شـوق جملگی، محو سجود فاطمه(س)
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
روزت مبارک مادر جان
.
.
.
به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ
برای تو بهترین کس دنیام می نویسم دوستت دارم
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد
.
.
.
البشارت که عیان مهر فروزان آمد
ظاهر از پرده عصمت رخ جانان آمد
سر زد از برج نبوت مه رخشنده دین
روشن از نور رخش عالم امکان آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
دختر ختم رسل هادى گل شاه رسل
از پس پرده عیان چون مه کنعان آمد
دسته دسته ملک از عالم بالا به زمین
بهر دیدار رخش خرم و خندان آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
بر چرخ عفاف نور سرمد زهراست
محبوبه حق ، دختر احمد زهراست
خاتون قیامت است و بانوی بهشت
سر سلسله آل محمد زهراست
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
زهرا که گل سر سبد آل عباست
انوار خدایی زِ جمالش پیداست
در قدر و جلالتش چه گویم زین بِه
زهراست محمد و محمد زهراست
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
عالم زفروغ احمدی لبریز است
از جلوه حیِ سرمدی لبریز است
میلاد بتول است و فضای مکه
از عطر گل محمدی لبریز است
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
نور دگری به بیت احمد آمد
محبوب رسول حیّ سرمد آمد
تا عطر وجودش همه عالم گیرد
زهرا ، گل گلزار محمد آمد
ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
.
.
.
بنام آن که شادی وخوشبختی را آفرید
به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو تا برای عزیزترین کسم بنویسم :
گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت تقدیم به همسرعزیزم
.
.
.
بی محبت مادر
یک قنات بی آبم
مثل راه بی مقصد
مثل عکس بی قابم
مادرم،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
بی محبت مادر
از شکوفه ها دورم
یک کبوتر بی بال
یک چراغ بی نورم
مادرم،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
بی محبتِ مادر
چون لبان بی لبخند
ساکتم و غمگینم
مثل بلبلی در بند
مادرم،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
بی محبت مادر
در دلم صفایی نیست
از بهار در قلبم
هیچ رد پایی نیست
مادر عزیزم روزت مبارک
.
.
.
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم
اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی
مادرم،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد
.
.
.
نه………….برای مادرت یک کاری بکن
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
.
.
.
مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات
.
.
.
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها
حالا می دونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!
.
.
.
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .
.
.
.
مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم
.
.
.
بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند
و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!
.
.
.
روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .
.
.
.
هزار دستگاه ۲۰۶، ۱۰۰ دستگاه آپارتمان
اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها دلارجوایز نقدی…
فدای یک تار موی تو مادر!
.
.
.
پیامبر اکرم-ص:
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .
.
.
.
«در چشم باد ، نغمه های دلاویز مادر در گوش کودک بازیگوش شناور است .»
* حکیم ارد بزرگ
.
.
.
«آینده کودکان بسته به تربیت پدر و مادر است»
* ویکتور هوگو
.
.
.
«برای مادر واژه ایی زیباتر از فداکار نمی توان یافت»
* حکیم ارد بزرگ
.
.
.
«با پدر و مادر خود چنان رفتار کن که از فرزندان خود توقع داری»
* سقراط
.
.
.
«در هرجا نیک و بد اعمال کودک مربوط به مادر است»
* ناپلئون بناپارت
.
.
.
«صالح‌ترین فرزندان آن‌هایی هستند که با اعمال خود باعث افتخار پدر و مادر خود شوند»
* ویکتور هوگو
.
.
.
«من از عشق بدم می‌آید برای این‌که یک‌بار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم»
* مارک تواین
.
.
.
«مادر یگانه موجودی است که حقیقت عشق پاک را می‌شناسد»
* انوره دو بالزاک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد