اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس تبریک روز پدر♥


تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و... بسیار سخت است

پدرم روزت مبارک

_____________________________________

 

پدر عزیزم از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

______________________________________

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش ... روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم

پرورش قارچ

___________________________

 

  پدر جان ،

نگاه مهربان و صدای دلنشینت

همیشه مرحم دل من در این غربت است ،

بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد

____________________________________

 

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست .

روزت مبارک باباجون

____________________________________

 

اگر بدانی چه کسی،

کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار

به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟

پدرت” را می پرستی . . .

روز پدر مبارک

____________________________________

 

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را . . .

پدرم برای تمام تلاش هایت،متشکرم

روزت مبارک

______________________________________

 

پدر ای وجودم از تو / قدرت و توان گرفته

ای که از دم نفسهات / هستی من جان گرفته

روزت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد