اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس جدید اول مهر ۹۱ باز شدن مدرسه ها



لیدیز اند جنتلمن ، کمربندهاتونو محکم ببندید

داریم به شهر آرزوهــا نزدیک میشیم ،

اِاِاِعــه ، فک کنم رسیدیم ،

پیاده شید بابا پیاده شید رسیدیم به مدرســه !!

.

.

.

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

.

.

.

سال جدید تحصیلی را به شما دوست عزیزم تبریک میگم ،

امیدوارم شما هم مثل من به درجات بالای علمی دست پیدا کنید !!

ادامه مطلب ...

دانستنی ها






دیابت اولین علت نابینایی در آمریکا است.
انسان در هرسال بیش از ۶ میلیون بار پلک می زند.
یک مرد معمولی حدود ۵ ماه از عمر خود را صرف اصلاح موهای صورت می کند.
مو دومین بافت در بدن است که سریع ترین رشد را دارد. مغز استخوان رتبه ی اول را دارد.
حدود ۲۰ درصد از اکسیژنی که تنفس می کنیم به مغز می رود.
شما نمی توانید خودتان را قلقلک بدهید. چون مغز میداند که می خواهید به بدن خود دست بزنید بنابراین بر خلاف وقتی که چیز دیگری به بدن شما برخورد می کندعکس العمل نشان می دهد.
روزانه حدود ۱۰ ملیارد سلول پوستی بدن انسان می میرند.
هر انسان روزانه بین ۱ تا ۳ پیمانه بزاق ترشح می کند.
ادامه مطلب ...

اس ام اس برای تبریک روز دختر



روز دختر رو بهتون تبریک میگم . امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !

==================================
بارگاهی که به شهر قم به پاست / هم برای نجف هم کربلاست
خاک اورا غرق بوسه می کنم / چون که جای پای اربابم رضاست . . .

===============================

روز دختر رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !

===============================
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار



همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …
.
.
.
گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !
.
.
.
پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم …
.
.
ادامه مطلب ...

اس ام اس در مورد یاد کردن



آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد...

بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد


===============================

آموخته ام: کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد

===============================

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها مینگارم
تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده و تا همیشه عزیز خواهد ماند

===============================
ادامه مطلب ...

طالع‌ بینی جالب خوردن غذاها


آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که خوردن غذاها نیز طالع بینی دارد و شما می‌توانید درهر یک از روزهای مختلف هفته، متناسب با هر روز غذاهای مشخصی را مصرف کنید.

شبکه خبری تورنتو نیوز در مقاله‌ای در این باره آورده است که غذاهای ایده‌آل و متناسب با روزهای مختلف هفته عبارتند از:

- یکشنبه: بر اساس طالع بینی روزهای هفته، یکشنبه روز خورشید است که نماد درخشش و زندگی است و در این روز می‌توان انواع مواد غذایی شامل گیاهان، سبزیجات، میوه‌ها و انواع منابع گوشتی را مصرف کرد.

- دوشنبه: این روز هفته «روز ماه» خوانده می‌شود و ماه نیز نماد عنصر آب است و به همین دلیل توصیه می‌شود که از مواد خوراکی حاوی ذخیره آب بیشتر مثل هندوانه، خیار و کدو تنبل و سایر میوه‌ها و سبزی آبدارتر استفاده کنید.

- سه‌شنبه: روز سیاره مریخ است که گفته می‌شود فرمانروای روز و ساطع‌کننده حرارت است. لذا گفته می‌شود که برای هماهنگی بدن با این روز بهتر است از موادغذایی که طبع گرم‌تری دارند مثل انبه، خرما و آناناس مصرف کنید.

ادامه مطلب ...

25 حدیث درباره دروغ و دروغگو



دروغ ازشراب بدتر است...

 
 25 حدیث درمذمت دروغ ازفرمایشات پیامبر(ص) وائمه علیهم السلام:

1- دروغ فسق و دروغگو فاسق است.
2- دروغگو ایمان ندارد.
3- دروغ از قماربدتر است.
4- دروغگو دشمن خداست.
5- روی دروغگو سیاه است.
6- دروغ ازشراب بدتر است.
7- دروغگو بوی دهانش متعفن است.
8- خدای تعالی دروغگو را لعنت می کند.
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جوک های جدید



دل ما پول کلان خواهد و پیداست که نیست
در جهان نیز همان باب دل ماست که نیست
محنت و رنج نمی خواهم و پیداست که هست
ثروت و گنج دلم خواهد و پیداست که نیست !
.
.
.
اخطار :
مشترک عزیز :
شما جزء افرادی هستید که به سختی برای ما مسیج میفرستید
در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد !
حرف مفت هم نباشه !
.
.
ادامه مطلب ...