اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس خنده بازار داغ اول هفته



- وقتی بچه بودیم زنگ یه خونه روکه می زدیم در نمیرفتیم، وای میستادیم تا صاحبخونه در رو باز کنه بعد قدم زنان از جلوش رد می شدیم!

اونم محاسبه می کرد با خودش می گفت: کسی که زنگ رو زده الان رسیده سر کوچه پس اینا نیستن!

از همون طفولیت علم فیزیکمون خوب بود.

**********

- ما که نه قیافه داریم نه پول … دلمون خوشه اگه کسی بیاد سمتمون مارو واسه خودمون می خواد

**********

- لذتی که در «کوفت» گفتن مامان هست
در «قربونت برم» هیچکس نیست

**********

- این روزا هی دخترا ابروهاشون رو پهن تر می کنن، پسرا نازکتر!

**********
ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی



اس ام اس بی وفایی و گله داشتن

هـی تـو
مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم ، خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد
.
.
.
من – تــــو = تــــو + اون
به همین راحتی !!
.
.
.
برای من همین ” تو ” کافیـــست ،
برای تو چند ” او ” ؟!
.
.
.
بی خیالم هم شوی بی خیالـــت نمیشوم
می توانم جای خالیت را با خیالت پر کنم !!
.
ادامه مطلب ...

مهران مدیری در ویلای جدیدش + عکس


سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری و سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» عصر روز شنبه ۲۰ آبان‌ماه در منطقه ازگل کلید ‌خورد.

در افتتاحیه این سریال که برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، مهران مدیری در سخنانی با اشاره به لوکیشن سریال گفت: این محل یک ویلای متروکه با دیوارهای سفید بود که ما ظرف دو هفته، سه شیفت روی آن کار کردیم تا همه چیز آماده شود و به امید خدا، امروز ضبط سریال ویلای من آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: من نقش اصلی این سریال را به عهده دارم و از همان قسمت اول نیز در آن حضور خواهم داشت.

ادامه مطلب ...

محض خنده / بچه ها بیایید داخل بخندیم



 رفتم یه سیمکارت همراه اول خریدم
ایرانسل بهم اس داده :فکر نمیکردم بهم خیانت کنی !واست متأسفم!
بای !
♦♦♦♦♦♦♦جملات خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم
چون ۸۰ ٪ دوستام نقش هویجو دارن !
♦♦♦♦♦♦♦جملات خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
یه سوال پرسیدن که آیا حاضری به دوران بچگیت برگردی و بزرگ نشی ؟
دختره ۱۱ ساله رفته زده : آره !
با این تفاسیر دهه شصت نسل دایناسورها محسوب میشه !
♦♦♦♦♦♦♦جملات خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
بعضیا هستن اصن نمیشه دوسشون نداشت !
مثلا خودم ^-^
♦♦♦♦♦♦♦جملات خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ادامه مطلب ...

داستان بازنشستگی شیطان



امروز ظهر شیطان را دیدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت. گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند...
شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد!
گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟
گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم. دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند. اینان را به شیطان چه نیاز است؟...
شیطان در حالی که بساط خود را برمیچید تا در کناری آرام بخوابد، زیر لب گفت:
آن روز که خداوند گفت بر آدم و نسل او سجده کن، نمیدانستم که نسل او در زشتی و دروغ و خیانت، تا کجا میتواند فرا رود، و گرنه در برابر آدم به سجده می رفتم و میگفتم که: همانا تو پدر شیاطینی.

اس ام اس های دوستت دارم




از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم
.
.
.
زیباترین غروب: غروب عاشقان
زیباترین سنگ: دل یار
زیباترین مایع: اشک
زیباترین ناله: آه
زیباترین دف: قلب تو
زیباترین کلام :دوستت دارم . . .
.
.
.
دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم
زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .
.
.
.
ادامه مطلب ...

مسخرگی به سبک ایرانی



آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته رفته؟ چرا تو خودتی؟
آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی!
آهنگ شاد گوش میکنم میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟ دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟
دیگه زدم تو فاز اذان !!

هر چی فک میکنم این مورچه بالدار چیزی نمیتونه باشه جز حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه.
واقعا خجالت آوره

این امتحان زندگی
بزرگترین عیبش اینه که : اگر چیزی ام بلد نباشی
تا آخرجلسه باید بشینی ….

دوستم میگه: هر شب که اخبار شبانگاهی قیمت سکه رو اعلام میکنه زنم میپره بالا و با خوشحالی دست میزنه
بعد لم میده رو مبل و با لبخند نیگام میکنه ؟!؟!
کسی میدونه چرا؟

ادامه مطلب ...

بیشترین خلال دندان در ریش



اد کاهیل  (Ed Cahill ) جوان ۲۵ ساله از کارلوو ایرلند توانست ماه پیش با گذاشتن ۳۱۰۷ خلال دندان کوچک در ریش خود رکورد جالبی در این زمینه به نام خود ثبت کند.

وی این کار را در خلال برنامه ای در یک ایستگاه رادیویی در کمتر از ۳ ساعت انجام داد.