اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس روز مادر ۹۲




در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

===============================

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !

===============================

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی…

===============================

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.

===============================

آسودگی از من ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر

===============================

مادر:
کاشکی میشد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی‌هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم

===============================

مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی…
=======================================
❤❤❤❤زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی، موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است. روزت مبارک ای گل زیبای خلقت❤❤❤
فرستنده :صدف
=============================================
؟؟؟؟؟؟؟
بهترین پیامی را میتوانید برای مادر بگید از قسمت نظرات ارسال کنید با هر اسم که دوست دارید اینجا به اشتراک بگذارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد