اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس عاشقت هستم




فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید  !
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟
♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥
نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خیانت و نامردی ۹۲




پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد !
بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟!

* * * اس ام اس خیانت * * *

شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!
.
.
.
تن من زخمی است…
یک خراش کمتر یا بیشتر
چه فرقی دارد…؟!
راحت باش!
.
.
.
جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!


 
ادامه مطلب ...

فقط محض خنده




 پارسال رفته بودیم تفریح بیرون بچه ها هم مشغول بازی بودن خواهر زادم که ۳ سالش بود یهو گفت بچه ها بیاین سوسک پیدا کردم همه بچه ها دوان دوان رفتن سوسکو ببینن….
یه هویی گفت سوسکو بکشم؟؟؟
برادر زادم که ۴ سالش بود گفت نه گناه داره آخه اونم مثل تو یه حیوونه…
مارو میگی مردیم از خنده…

واسه ماشین پسر خالم میخواستیم بریم ضبط بخریم من بهش گفتم اگه بتونیم از این ضبطایی که از رو ماشینا میدزدن پیدا کنیم خیلی ارزونتر در میاد.حالا رفتیم تو مغازه پسر خالم برگشته به فروشنده میگه:داداش ضبط دزدی تمیز چی داری؟!هیچی دیگه کلی به یارو توضیح دادم که این طفلی عقب موندست و منظوری نداشته

رفتم مغازه موبایل فروشی به طرف میگم گوشی میخوام که حدودا۴۰۰تومنی بشه یه گوشی اورده نگاه کردم دیدم خوبه گفتم همینو میخوام بعد اماده کرده بهم داده فاکتورش و نگاه کردم دیدم نوشته ۶۷۰تومن.بهش میگم اقا این که ۶۷۰تومنه میگه خوب اشکال نداره مابقی شو تو۲تا قسط بده.میگم نمیخوام میگه خوب ۵تا قسط بده


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار


ه بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!

عاشق آن لحظه ام که نه از تو و نه از تعلقات تو خبری نیست . . .

حالا که رفته ای
حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی
سر دو راهی که رسیدی، به چپ برو
به جهنم ختم می شود !

بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ،
فــــقـط بــــایــــد ..
کنــــار ایــستــاد ..
و ..
راه بـــــاز کـــــرد !
بــه هـمـیـن ســـادگــــی !

هرکس به طریقی دل ما می شکند
اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی . . .

چون شاخه گلی در لیوان
زخم های تنم
از تو آب می خورند …

آدم نیمرو باشه ولی دورو نباشه …

بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟــی ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻣﯿﻤﻮنن .!
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ…

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .
بی ظرفیت تر . . .

بودن با بعضیا لیاقت نمی خواد ، اعصاب می خواد !

 

نحوه گرفتن فال با طاس



برای انجام این فال به سه عدد طاس کوچک و همچنین صفحه ای شبیه به تصویر زیر احتیاج دارید. برای تهیه این صفحه می توانید دایره ای به قطر ۳۵ سانتی متر بر روی کاغذ رسم کرده و سپس آن را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.
هر کدام از این قسمت ها ( خانه ها ) به موارد بخصوصی مربوط هستند. طاس ها باید با دست چپ و از فاصله کمی بر روی صفحه ریخته شوند که بر حسب وضعیتی که قرار می گیرند می توانند یک ، دو و یا سه خانه را اشغال کرده و عددی از یک تا شش برای آن خانه نشان دهند.
  ادامه مطلب ...

برنامه روزانه کشورهای مختلف جهان | طنز




آمریکا : ۱۲ ساعت کار ، ۶ ساعت استراحت ، ۱ ساعت ماندن در ترافیک ، ۴ ساعت تماشای تلویزیون و غذا خوردن ، ۱ ساعت کار با اینترنت

 

فرانسه : ۸ ساعت کار ، ۶ ساعت استراحت ، ۲ ساعت قدم زدن در خیابان ، ۴ ساعت کتاب خواندن ، ۲ ساعت حرف زدن علیه تلویزیون ، ۲ ساعت خندیدن

 

ایتالیا : ۴ ساعت کار ، ۸ ساعت خواب ، ۴ ساعت غذا خوردن ، ۶ ساعت حرف زدن ، ۲ ساعت خیابان گردی

 

آلمان : ۸ ساعت کار ، ۸ ساعت خواب ، ۲ ساعت اضافه کار ، ۲ ساعت تماشای مسابقات تلویزِیونی ، ۲ ساعت مطالعه ، ۲ ساعت فکر کردن به خودکشی

 

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس آخر خنده




یکی از اولین حیرت‌های فلسفیم وقتی بود که
فهمیدم علت این که میگن “بادمجون بم آفت نداره” اینه که بم اصن بادمجون ندارد
………….. جملات خنده دار ………….
بابام دو هفته ای میشه تا میام پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره و چُرت می زنه !
دیشب بهش میگم : بابا این کارا واسه چیه ؟
میگه : تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !من:؟

………….. جملات خنده دار ………….

با یکی از دوستام داشتم چت میکردم گفت یه چیزی ذهنمو مشغول کرده بپرسم؟!!
گفتم خب بپرس!
گفت وای فای همون اندرویده؟!!! :/

من میرم نفت بیارم خودمو آتیش بزنم
خداحافظ…..!

………….. جملات خنده دار ………….

این اوشین کرم حلزون میماله به نظرم!شصت قسمت پخش شد
سه چهارتا بچه دنیا آورد
زلزه و سیل و بحران اقتصادی رو پشت سر گذاشت
الانم که جنگ جهانی دومه
لامصب پوستش یه خط برنداشته

 
ادامه مطلب ...

تلفن همراه را ۱۰۰ درصد شارژ نکنید




کارشناسان فناوری با مطرح کردن توصیه هایی به منظور افزایش عمر باتری تلفن های همراه تأکید کردند که بهترین راه طول عمل باتری ها نگاه داشتن شارژ موبایل بین ۴۰ تا ۸۰ درصد است.
تعدادی از افراد به شارژ هر روزه تلفن همراه خود اعتقاد جدی دارند و دیگران اصرار دارند که شارژ تلفنشان باید به طور کامل خالی شود تا آن را شارژ کنند، اما به هر صورت کاربران تلفن های همران هیچ کاری برای تمام شدن عمر باتری های موبایل هایشان انجام نمی دهند.
اکنون کارشناسان نظر قطعی خود را در این رابطه صادر کردند، اگر می خواهید عمر باتری تلفن ها و گجت هایتان طولانی تر شوند، آن را هر روز شارژ نکنید.
«اریک لیمر» به عنوان یکی از علاقمندان به عرصه فناوری که تحقیقاتی در این زمینه انجام داده مدعی شد که شارژ کامل برای تلفن های همراه وضعیت مطلوبی نیست، در حقیقت وی استدلال می کند که باید موبایل را پیش از رسیدن به شارژ ۱۰۰ درصد از برق جدا کرد.
وی گفت: در اکثر اوقات داشتن شارژ کامل و خالی کردن کامل شارژ هیچ کمکی به عمر باتری نمی کند بلکه به باطری صدمه هم وارد می کند.

 
ادامه مطلب ...