اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

شخصیت تتان را با این تست روانشناسی محک بزنید




مواردی از قبیل اینکه وقتی به دیگران می‌رسید چگونه رفتار می‌کنید، یا موقع عصبانیت چه‌ طور واکنش نشان می‌دهید،و همه همه را که با شخصیت شما ارتباط دارد را در این تست ببینید.
شخصیت یا کاراکتر الگوی نسبتاً پایدار و ثابت اندیشه، هیجان‌ها ورفتار یک فرد است. به عبارت دیگر شخصیت شامل ویژگی‌های نسبتاً با ثبات و پایدار است که صفت نامیده می‌شوند مانند "زودرنج"، "مضطرب" و "پر حرف ". حالا قبل از اینکه اطرافیانتان تک تک ویژگی های شخصیتی تان به شما بازگو کند خودتان را با این تست بسیار جالب بشناسید .


 
ادامه مطلب ...

5 نکته جالب




۱-در سال ۱۹۹۵ موزه لوور پاریس مسابقه ای ترتیب داد تا به شبیه ترین لبخند به لبخند ژوکوند چهل هزار دلار جایزه بدهد. اما از میان هفت هزار و دویست دختر جوان جایزه نصیب هیچ کس نشد.

۲-رسم دست دادن که امروزه به معنی ابراز محبت است به قرون وسطی بر می گردد که این نشانه بی سلاح بودن طرفین بود.

۳-اولین فیلمی که در دنیا بالای یک میلیون دلار فروش کرد تارزان نام داشت که در سال ۱۹۱۸ توسط بورگز ساخته شد.

۴-خانم پام گاردنر انگلیسی شال گردنهایی می بافد به قیمت یک میلیون تومان! علت گرانی این شال گردنها ان است که این خانم از پشم گربه های ایرانی جهت بافتن استفاده می کند!

۵-کوچک ترین پارک عمومی در شهر بلفاست و در سال ۱۹۲۱ توسط بیل مک لی ساخته شد تا همسر نابینایش هر روز در انجا قدم بزند و فکر کند در پارک بزرگی راه می رود این پارک بیست و دو متر است.

اس ام اس عاشقانه شب بخیر گفتن



خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی

:: :: :: :: :: :: اس ام اس شب بخیر  :: :: :: :::: ::

باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم

:: :: :: :: :: :: اس ام اس شب بخیر  :: :: :: :::: ::

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….شب به خیر

:: :: :: :: :: :: اس ام اس شب بخیر  :: :: :: :::: ::

میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم



 
ادامه مطلب ...

تست روانشناسی متفاوت



nبا دیدن این عکس و پاسخ دادن به آن راز و رمز شخصیت خود را پیدا کنید.به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟

این تابلو چه چیزی کم دارد ؟

با دیدن این عکس و پاسخ دادن به آن راز و رمز شخصیت خود را پیدا کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟


- یک درخت

- یک آبگیر (برکه)

- آدمها

- یک تکه ابر

- یک ماشین

لطفا به پاسخ ها در ادامه مطلب نگاه نکنید .اول خودتان حدس بزنید این صحنه چه چیزی کم دارد بعد ادامه مطلب بروید



 
ادامه مطلب ...

تست هوش عشقی تان را بسنجید




درباره عشق چه فکری می‌کنید؟ آیا اسیر تصورات رؤیایی هستید که از شما یک همیشه عاشق و همیشه در عشق شکست‌خورده می‌سازد یا آنقدر گرفتار منطق شده‌اید که نمی‌توانید مهر کسی را به دلتان راه دهید؟  پس با خودتان صادق باشید و اولین جوابی که به ذهنتان می‌رسد را بدون رودربایستی علامت بزنید
مجله سیب سبز:  درست است که در آغاز آشنایی و عاشق شدنتان، گاهی با دیدنش تپش قلب می‌گیرید و هول می‌شوید اما این روال نمی‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند. با نزدیک‌تر شدن شما به هم، این هیجان جایش را به آرامش می‌دهد و با هر بار دیدن همسرتان، احساسی خوشایند وآرامش پیدا می‌کنید. پس اگر تپش‌های قلبتان آرام‌تر شد، نگران از دست رفتن عشقتان نباشید.


ادامه مطلب ...

ریحانا به دنبال راهی برای افزایش وزن




کمتر زنی در دنیای امروز به دنبال چاق شدن است. اکثر خانمها در پی یافتن راهی برای کاهش وزن هستند و افراد لاغر هم غالبا استخوانی بودن را به چاق شدن ترجیح میدهند. اما خبرها نشان میدهند “ریحانا” خواننده معروف ۲۵ ساله هالیوودی به دنبال راهی برای افزایش وزن است.
او این روزها به “باربادوس” ، شهر زادگاهش بازگشته است و بنابر اظهارات یک منبع نزدیک به وی، او در تلاش برای افزایش وزن وچاق شدن است.
گفته میشود او این روزها مدام در حال خوردن تنقلات است و بیشتر وقتش را در رستورانها میگذراند و اظهار امیدواری کرده است که نتیجه تلاشش را هرچه زودتر ببیند

 

ادامه مطلب ...

ویکتوریا بکهام از زندگی شخصی میگوید



ویکتوریا بکهام به عنوان یکی از بی عیب و نقص ترین مدلهای دنیا شناخته میشود. او که هرگز بدون آرایش و یا با موهای ژولیده دیده نشده است تاکید میکند همیشه هم به دنبال زرق و برق و تجملات نیست.
او میگوید به جای رفتن به رستورانهای لوکس و گرانقیمت برای صرف غذا ترجیح میدهد مثل هر مادر خسته ی دیگری در خانه بنشیند و استراحت کند. ویکتوریا ۳۹ ساله ، که مادر ۴ فرزند است میگوید: وقتی همه بچه ها به رختخواب میروند ترجیح میدهم به خودم برسم. برای مثال گاهی به صورتم ماسک میزنم و یا گاهی به ابروهایم حالت میدهم. وی در مصاحبه اش با مجله “ووگ” معروفترین مجله دنیای مد، میگوید خانواده ما بسیار طبیعی تر از آنچه مردم تصور می کنند است.


 
ادامه مطلب ...

انواع عشق را بشناسید



یکی از بزرگ ترین نظریه پردازان عشق «اشترنبرگ» است، وی در سال (۱۹۸۷) در کتاب “قصه عشق” نظریه مثلثی عشق را بیان می کند.

به نقل از خراسان ؛ وی معتقد است که عشق دارای سه مولفه «میل، صمیمیت و تعهد» است. اشترنبرگ انواعی از عشق را بر اساس این سه مولفه مطرح می کند که در ادامه به برخی از آنان اشاره می کنیم:

عشق دوستانه: این عشق زمانی وجود دارد که میل و تعهد اصلا وجود ندارد ولی عامل صمیمیت در حد بسیاری حضور دارد. این نوع عشق اغلب در بین دوستان صمیمی دیده می شود.

عشق پوچ: در این عشق تعهد به صورت قوی وجود دارد اما از میل و صمیمیت خبری نیست. مثل زمانی که یک زوج تنها به خاطر فرزندان، با هم زندگی می کنند.



 
ادامه مطلب ...