اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

ویکتوریا بکهام از زندگی شخصی میگوید



ویکتوریا بکهام به عنوان یکی از بی عیب و نقص ترین مدلهای دنیا شناخته میشود. او که هرگز بدون آرایش و یا با موهای ژولیده دیده نشده است تاکید میکند همیشه هم به دنبال زرق و برق و تجملات نیست.
او میگوید به جای رفتن به رستورانهای لوکس و گرانقیمت برای صرف غذا ترجیح میدهد مثل هر مادر خسته ی دیگری در خانه بنشیند و استراحت کند. ویکتوریا ۳۹ ساله ، که مادر ۴ فرزند است میگوید: وقتی همه بچه ها به رختخواب میروند ترجیح میدهم به خودم برسم. برای مثال گاهی به صورتم ماسک میزنم و یا گاهی به ابروهایم حالت میدهم. وی در مصاحبه اش با مجله “ووگ” معروفترین مجله دنیای مد، میگوید خانواده ما بسیار طبیعی تر از آنچه مردم تصور می کنند است.


  

او که سابقه زندگی مشترک ۱۵ ساله با دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی دارد میگوید : حالا که همسرم بازنشسته شده است ترجیح میدهم همه اوقاتم را کنار او و بچه ها سپری کنم . ما به دیوید افتخار میکنیم و در تمام این سالها هرکجای دنیا که او بازی داشت من و بچه ها حضور داشته و او را تشویق کردیم.
وی که این روزها به شدت سرگرم دنیای مد و طراحی در زمینه لباس و کفشهای پاشنه بلند است میگوید بعد از اینکه اولین نمایشگاهش با انتقادات فراوانی روبرو شد اعتماد به نفسش را از دست داده است و ترجیح میدهد به جای کار کردن اوقاتش را با بچه ها و کنار خانواده سپری کرده و به وظیفه مادری اش برسد.

منبع : پرداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد