اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس کوبنده و نیش دار



ما مشکل داریم !
واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره،
دو کیلومتر پیاده می ریم . . .
.
.
.
یـه رابـطـه فـقـط مـخـصـوص دو نـفـره…
ولـی بـعـضـی ها،
شـمـارش بـلـد نـیـسـتـن !
.
.
.
امــــــــان از روزی که یــــــــه ۲زاری ,
خـــودشو تــــرول فــــــــــرض کنـــــه !
.
.
تمـــام غصــه هــایــی را کـــه بــرایـــت خـــوردم!
بـــالا مــی آورم
طـــعـــم بـــیهودگـــی و بی فایدگی مــیــداد…!
.


 
.
.
روزی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم،
اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است . . !
.
.
.
بعضیا کات مات نمی فهمند !
فقط دوس دارن بازی کنن !
.
.
.
بعضیا لازمه پیشت نباشن . . !
کنارت که باشن تنهاتری . . !
پس خواهشن نباش . . !
.

http://pazal.blogsky.com
.
.
رفتنت را خیالى نیست
فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى،
جا داده بودى آن همه دروغ و زشتی را !
.
.
.
عزیزم حتی دیگر نمیخواهم آرزویت باشم…
آرزو میڪنم
“او”
آرزوی تو باشد
و
آرزوی او…
“دیگری”…
.

.
.
گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم…
مشترک مورد نظر آدم نمی باشد…
لطفا قطع کنید…
.
.
.
وقتی داشتی میرفتی گفتی دیگه هیچکی رو مثه من نمیتونی پیدا کنی…!
توی دلم گفتم : اتفاقا خوبی اش به همینه !
.
.
.
از فردا
بیشتر مراقب باش
تقاص ِ
اشک های ِ
امشب ِ من
سنگین تراز
تمام روزهایی است
که عاشقانه برای تو گریه کردم…
.

.
.
با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است،
به لجن میکشی واژه ها را . . .
.
.
.
فرق سرت می دونی دقیقا کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !
.
.
.
از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت و دلگیر نشو ، ایراد از تو نیست !
مگس هیچوقت سمت گل نمیره ؛
همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش !
.
.
.
اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم !
نه دورتــــــ . . .
.
.
.
نمی خواهم بعد از مرگم
به احترامم یک دقیقه سکوت کنی و حرف نزنی !
اکنون که زبانت نیش دارد ؛
دهنت را ببند … !

منبع:smsiha

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد