اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

داستان کوتاه زیبای مرد و مرگ



 یه بنده خدا نشسته بود داشت تلویزیون میدید که یهو مرگ اومد پیشش ...

مرگ گفت : الان نوبت توئه که ببرمت ...

طرف یه کم آشفته شد و گفت : داداش اگه راه داره بیخیال ما بشو بذار واسه بعد ...

مرگ : نه اصلا راه نداره. همه چی طبق برنامست. طبق لیست من الان نوبت توئه ...

اون مرد گفت : حداقل بذار یه شربت بیارم خستگیت در بره بعد جونمو بگیر ...

مرگ قبول کرد و اون مرد رفت شربت بیاره ...


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های رمانتیک


دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه!
هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه،
و اگه رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه..

******** اس ام اس رمانتیک ********

ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم ، روزگاریست که تنها به تو می اندیشم

.

.

.

من آن ابرم که می خواهد ببارد ، دل تنگم هوای گریه دارد ، دل تنگم غریب این در و دشت ، نمی داند کجا سر می گذارد

.

.

.

من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز…

من میخندم به فرداهایت . . .

.

.

.

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین

خدایا کمی عشق ببار



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک امام صادق



نام احمد،نام جمله انبیاست
چون که صد امد،نود هم پیش ماست
میلاد نبى رحمت (ص)مبارک باد

 

***********************************

 اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع)

 

میلاد گل بوستان نبوى،وام دار شیعه علوى،امام جعفر صادق(ع)مبارک باد

 

***********************************

 اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع)

 

ﺑﻪ ﺍﻣﺮ ﺭﺏ ﺧﻮﺩ ﻟﺒﯿﮏ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻼﺋﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺳﻼﻡ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﺣﻖ ﺑﺮ ﻣﺤﻤﺪ
ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و جالب




بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل
روی تو … !


 
ادامه مطلب ...

بیوگرافی کیت بلانشت



کاترین الیز بلانشت معروف به کیت بلانشت (متولد: ۱۴ مه ۱۹۶۹) (به انگلیسی: Catherine Élise "Cate" Blanchett) بازیگر و کارگردان تئاتر استرالیایی می‌باشد.

زندگی شخصی
اندرو آپتون شوهر کیت بلانشت در زمینه فیلمنامه نویسی فعالیت می‌کند. آنها در سال 1996 با یکدیگر آشنا شدند. آنها در 29 دسامبر 1997 ازدواج کردند و در حال حاضر سه پسر با نام های داشیل جان(متولد 3دسامبر 2001)، رومن رابرت(متولد 23 آپریل 2004) و ایگناتیوس مارتین(متولد 13 آپریل 2008) دارند.


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه منت کشی




اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

.

.

.

یه روزی گله کردم من از عالم مستی
تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید
تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید
پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

.

.

.

نمیدونی چقدر خوبه یه وقتایی پشیمونی…
تموم دردمن اینه که تو اینو نمیدونی
به من فرصت بده بازم توچشمای تو پیداشم
یه بار دیگ بیام پیشت دوباره عاشقت باشم
کدوم مردی به تو میگه تموم عشق رویاشی
ببین تا آخرش هستم به شرطی که توام باشی



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فقط محض خنده



وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم
در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد
بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

جوک های جدید و خنده دار

 

ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺧواﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ به جای ﮐﻠﯿﭙﺲ ﺳﺎﯾﻪ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺑﺎﺷﻪ !

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

جوک های جدید و خنده دار

 

همهٔ رابطه‌ها
با جملهٔ : تو با بقیه فرق داری شروع میشه !
با جمله : تو هم مثل بقیه ای تمام میشه !



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس روزهای برفی




پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف
آرام و بی صدا
بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار

 

*****************************

 

دارد برف می آید،در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند

 

*****************************

 

داره برف میاد،به آسمون نگاه کن هر وقت برف سیاه بارید بهم خبر بده،اون موقع من دیگه دوستت ندارم


 
ادامه مطلب ...