اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس های خنده دار



چینی‌ها عکاسی ندارن
میرن بقالی سر کوچه ، میگن یه عکس سه در چهار مردونه بده !

 

****************************

اس ام اس خنده دار

 

شما اگه دقت کنین ، خود کلمه “رودرواسی ، رودروایسی ، رودربایسی ، رودربایستی”
هم سر انتخاب گزینه درست تعارف داره ، از ما چه انتظاری میره !؟

 

****************************

اس ام اس خنده دار

 

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده
بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت


 

ادامه مطلب ...

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر



دِمی گاینس کوچر (به انگلیسی: Demi Guynes Kutcher) که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، (زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو) بازیگر آمریکایی است.

 

دِمی گاینس مور که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، در ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو متولد شد. این بازیگر آمریکایی ازنوادگان سرخ پوستان آمریکا است.

مور فعالیت حرفه ای خود را از سال 1984 آغاز کرد و دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از مهمترین فیلمهای او که فروش فوق العاده ای را در گیشه رقم زد می توان به فیلم روح در کنار پاتریک سوایز اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...

طنز قوانین فیسبوک کاربران ایرانی




اگر فکر می‌کنید ماندن در فیس‌بوک کار هرکسی هست و هرکس از راه رسیده برای خودش صفحه‌ فیس‌بوک دارد، اشتباه می‌کنید. چون این کار برای خودش قوانین و آدابی دارد. نخیر جانم این‌طورها هم نیست که هرکس یک لپ‌تاپ داشته باشد و یک فیلترشکن بتواند خودش را جزو بزرگان جلوه دهد.

 

قانون اول – خوش‌عکس بودن: برای حضور در فیس‌بوک باید خوش‌عکس بود. دوست عزیز مثلا شما… بله خود شما! با چه انگیزه‌ای صفحه فیس‌بوک باز کردی؟ قیافه که نداری؛ فتوشاپ هم که بلد نیستی؛ دوست عکاس هم که نداری. با پررویی آمده‌ای اینجا، لایک هم می‌خواهی!


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک سپندارمذگان





می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی. روز عشق ایرانی مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥


تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند. سپندارمذگان، روز عشق ایرانی ها مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم دوستت دارم … عشق من


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار و سرکاری



خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ….. آفرین همینطور ادامه بده

 

°.°.°.°.°.°.°.°اس ام اس سرکاری°.°.°.°.°.°.°.°

 

خیلی دلم برات تنگ شده…اونقدر که از دوریت گریه ام میگره… اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!

 

°.°.°.°.°.°.°.°اس ام اس سرکاری°.°.°.°.°.°.°.°

 

باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های روز عشق



به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی ؟ میگه : امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم . گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟ گفت : با هیچکس . گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟
.
.
.
.
گفت : برای مادرم. عشق من مادرمه ....

 

**********************************

متن تبریک ولنتاین

 

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ هیشکیو ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
+
+
+
من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم

ولنتاین مبارک

 

**********************************

متن تبریک ولنتاین

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند




 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های تبریک ولنتاین



شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد،ولنتاین مبارک

 

********************************

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!!

 

********************************

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .



 
ادامه مطلب ...

تیزهوش ها جواب بدید/ تست هوش


1- حلزونی داخل چاهی به عمق 20 متر افتاده است. حلزون سعی می کند از دیواره چاه بالا برود و از آن خارج شود. هر روز این حلزون می تواند 5 متر بالا برود، اما شب هنگام، به خواب رفته و 4 متر به پایین سر می خورد. چند روز طول می کشد که این حلزون از چاه خارج شود؟


ادامه مطلب ...