اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس تیکه دار و مفهومی




من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند


 

اس ام اس های تیکه دار

 

یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره !

 

 

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد …

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

من خیلی “با احساسم
ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

هیسسسسسسسس …
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر !
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

عزیزم
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

دل شما کاروانسرا نیست
نگذارید دیگران وسط دل شما
خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس
ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

وقتی تن کسی رو زخمی کنی
دیگه بعدش نوازش کردنش  فقط دردشو بیشتر می کنه

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ
ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

به آدم ها تکیه نزن
آدم ها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی می کنند

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت
پس روحش شاد و یادش فراموش !

 

**************************

اس ام اس های تیکه دار

 

نه !
چشمانم شور نبود
اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !

منبع:namakstan

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد