اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس خنده دار



سبدی پر از موز//دسته گل رز//پیرهنی پر از پرز//همسری مثله بز//آرزوی من برای توست!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

قد گل قد طلا. قد تموم عاشقا
قد شب. قد دعا قد دلای باصفا
قد من. قد خودت
قد کدوم بلندتره؟؟!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اگه یه مرد در ماشین رو واسه خانومش باز کنه ۴تا نتیجه می شه گرفت:
۱- ماشین تازه ست
۲- زنش تازست
۳- طرف زنش نیست
۴- مرده گلابی و زن زلیله


 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

چه تلخ بود آن لحظه….
بی هوا…..با جوراب….. پاهایم را………..تو دمپاییٍ خیس گذاشتم!!!!!!!
خخخخخ….

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

من از آدمای عوضی متنفرم!
.
.
میدونین چرا؟؟
.
.
.
خو معلومه چون عوضی ان دیگه.

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻻﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ؟؟؟؟
ﻧﻪ ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟
همسنای ﺗﻮ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ ﻏﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ
ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ …؟؟؟؟
لابد دانشجو هم هستی …؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اگه در قلب منو وا کنی یه ندا میاد که میگه
.
.
.

درو ببند سوز میاد !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊


آیا میدانستید کسانی که در روز ۱۱ساعت پشت میز می نشینند نسبت به کسانی که ۸ ساعت در روز پشت میز می نشینند
۳ ساعت بیشتر پشت میز مینشینند؟؟!!
نه عایا میدونستید؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

مامان خیس کردم……”
.
.
.
چیه ؟ شما برای نهار آبگوشت فرداتون نخود خیس نمیکنید؟!!
حتما خانه دار هم هستی .

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یه روز یه پشه سرما میخوره
.
.
.
هان چیه اومدی پایین ببینی چی شده؟ اصلا مگه پشه سرما میخوره این روزها هان؟ کلاس چندمی عمو؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

زندگی دو چیز را به من اموخت
.
.
.
.
که هرچی فکرمیکنم یادم نمیاددد!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

دوست عزیزم امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچه تو بگیره و ولت نکنه و بتونی پله های ترقی رو یکی یکی طی بکشی

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

به قلبم گفتم:این بی خوابی ازکجاست؟ چراخوابم نمیبره؟
قلب جواب داد:حرف مفت نزن؛ادای آدمای دلشکسته و تنهارو هم درنیار!!!
.
.
.
چون بعد از ظهر خوابیدی!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس سرکاری ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

هر وقت از زندگی خسته شدی ، هر وقت به مرز خودکشی رسیدی ، وقتی دیگه امیدی به زندگی نداری ،
.
.
.
.
برو هر غلطی دلت می خواد بکن..
فک کرده من خودم کم مشکل دارم

 

منبع:infsms


کلید واژها:دانلود اس ام اس خنده دار,اس ام اس توپ خنده دار,باحال ترین اس ام اس خنده دار,مجموعه بهترین اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار برای لاین وایبر,اس ام اس جالب,بهترین اس ام اس خنده دار,گلچین بهترین اس ام اس ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد