اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

پیامک های زیبای عاشقانه




  شعر،قافیه نمیخواهد!
سطر به سطر، آغوشم را ردیف کردم! تو فقط بیا...

 

 
 انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی ...



 
تورا از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم


 
 من از تمام دنیـــا ...
فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،
وقتے که در شفافیتش ........
بازتاب عکس خـــودم را میبینم ...!!!
 

 
 هــــــیچی تو دنیـــــــا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوســــتش داری ..
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !! 


 
 قیمت ندارد نازنینم
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم عاشقتم


 آسمان نیستم که
هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که
سهم آسمانش را
از چشمان تو میخواهد



 
خـــراب شــود
کــافه ای که عــطرت را سِـــرو می کنــد
” هنــوز “



دست نخورده ترین احساساتم را
براى روز مباداى عشق تو در دلم احتکار کرده ام




تو میروی …
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم



می خواهمت
این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست



 اس ام اس عاشقانه غمگین


لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند
کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند


 
آرشیو اس ام اس های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد