اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

متن های کوتاه دروغ و دورویی




و چه مهربان بودى
وقتى دروغ میگفتى

 

  اس ام اس دروغ و دورویی

 

کسانی که از شنیدن هر حرف حقی خشمگین می شوند
همه زندگیشان بر دروغ استوار است

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

ساعت همیشه دروغ میگوید
من فقط
به زمان با تو بودن ایمان دارم
انجا که عقربه ها می ایستند
و من عاشقانه به تو خیره میشوم


 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

راست یا دروغ مهم نیست!
تو فقط با من حرف بزن!
چشمانت زیر نویس می کنند

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد
بیچاره دو بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
ولی ما هنوز صادق ترینیم

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

گمان میکردم قانع باشی
و به شکستن دلم اکتفا کنی
نه اینکه فستیوالی از دروغ به راه بیندازی
و در آخر بگویی:
میروم تا اذیت نشوی
بهترین من

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم !
نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم …
و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را !!

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

ما مردمانی هستیم
که به راحتی به هم دروغ میگیم
ولی بزرگترین معیارمون برای شروع دوستی
صداقته

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای،،،
این همه دروغ را؟

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

دنیای عجیبی شده است . . .
برای دروغ هایمان ،
خدا را قسم میخوریم ،
و به حرف راست که میرسیم ؛
می شود جان ِ تــو…

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

صدای سکوت نفس هایت را دوست میدارم
وقتی که تمام حرف هایت
بوی "دروغ” گرفته اند

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

از دروغ خیلی چیزا رو میشه بدست اورد
ولی نمیشه نگهشون داشت
قدیما ... تا کسی مجبورنبود ، دروغ نمی گفت ...
الان تا کسی مجبور نباشه ، راست نمیگه ... !

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

آدَم با حـَرف ِ...راسـت داغون شــــِه...
بـِهتـَر اَز ایـنه با ...دروغ آروم شــــِه...

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

اگر دروغ رنگ داشت
هر نور شاید ده ها رنگین کمان از دهن ها نطفه می بست
و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

ساعت همیشه دروغ میگوید
من فقط
به زمان با تو بودن ایمان دارم
انجا که عقربه ها می ایستند
و من عاشقانه به تو خیره میشوم

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

سلامتی اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه
تا اینکه یه دروغ الکی
آرومشون کنه

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

در مرداب های دروغ
چیزی جز ماهی های مرده نیست

 


  اس ام اس دروغ و دورویی

 

من از تمامیت ارضی یک عشق سخن میگفتم
بر فراز ویرانه های قلبم ویرانه هایی حاصل از تهاجم ناگهانی چشمانت!
و چه کودکانه دروغ میگفتم
که شهر در امن و امان است

 

  اس ام اس دروغ و دورویی

 

دلتنگیم را برای تو با مدادکودکیم مینویسم
که هیچ گاه دروغ نمی گوید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد