اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

جوک ولنتاین 2016



پیامک سرکاری ولنتاین

اگه امسال ولنتاین کسیو ندارین
من صرفا جهت ثواب پذیرای کادوهای شما هستم

.

.

کور شم اگه جز ثواب نیت
دیگه ای داشته باشم

 

جک ولنتاین

 

الان نصف دخترای کشورمون دارن به این فکر میکنن هدیه تولد ولنتاین دوست پسرشونو
.
.
کجا قایم کنن تا لو نرن !


 

جوکهای طنز و خنده دار ولنتاین

 

این ولنتاین هم نمیاد رد بشه بره، بریم آشتی کنیم…

.

.

پوسیدیم از تنهایی…

 

جوکهای ولنتاین

 اس ام اس های عاشقانه

ولنتاین از من کادو نخواین
من خودم هدیه الهی ام

.

.

اینجوری نگا نکنید خدا قهرش میگیره..

 

اس ام اس خنده دار ولنتاین

 

به دوس دخترم گفتم یا کچل کن یا تموم

.

.

الان یکم شبیه عمو جانی شده ازش میترسم
اینا واسه ولنتاین هرکاری میکنن

 

جک روز ولنتاین

 

فقط کافیه ولنتاین تموم شه بعد یکی بیاد بگه عاشقتم...
.
.
.
خدا شاهده طوری میزنمش جسدش بشه اعلامیش

 

اس ام اس سرکاری ولنتاین

 

آب دستت بزار زمین بزن تو گوش دوست دخترت

.

.

ولنتاین نزدیکه

 

هدیه روز ولنتاین

 

زن باس وسط سریال مورد علاقش یهو بزنه شبکه ورزش بگه عشقم

.

.

فوتبالت شروع شد
ولنتاین نزدیکه ها جهنم و ضرر تحمل کنین

 

جک ولنتاین

 

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور
برف شدید...
تگرگ...
سیل...
و زلزله
بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن....
والا ....
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟

 

 جوکهای طنز و خنده دار ولنتاین

 

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن
.
.
.
حالا به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن
ما هم که کلاً نمیدونیم ولنتاین چیه

 

جوکهای ولنتاین

 

اینم شماره‌ی من
 داشته باشین لازمتون میشه

.

.

43
شماره‌ی کفشمه
 واسه ولنتاین
فقط بیزحمت adidas یا nike باشه

 

اس ام اس خنده دار ولنتاین

 

یکم نگام کن
قشنگ دقت کنا
بیشتر
.
.
.
قیافه من شبیه کسی نیست که قراره ولنتاین واسش کادو بخری؟؟؟

 

جک ولنتاین

 

ولنتاین مالِ جوجه هاست
.
.
یه عقاب همیشه تنهاســــــــــت
آره اینجوریاست!
.
.
الکی مثلا دارم به خودم دلداری میدم.

 

جدیدترین جک روز ولنتاین

 

دارم پولامو جمع میکنم تا واسه خودم ولنتاین کادو بگیرم!!
.

.

.
چیه تنها ندیدی؟؟
بدبخت ندیدی؟؟
بیکس ندیدی؟؟
فقط نمی دونم چی بگیرم خوشم بیاد.

 

جملات خنده دار ولنتاین

 

ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﺧﺪﺍ بهم ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ

.

.

ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺱ ﺷﻢ،
ﺍﺻﻦ ﺣﻮﺍﺳﻤﻢ به ولنتاین ﻧﺒﻮﺩ

 

هدیه روز ولنتاین

 

"از الان گفته باشم"
هپی ولنتاین و درد
هپی ولنتاین و کوفت
هپی ولنتاین و زهرمار
خودشون دوس دختر و دوس پسر دارن فک میکنن ماهم از اوناشیم!
به من خواستین تبریک بگین 22 بهمن رو تبریک بگین!

 

جوکهای طنز و خنده دار ولنتاین

 

دوست پسرم گف یا سوسکارو بخور یا کات کنیم

.

.

فکر کرده میتونه ولنتاین و بپیچونه.
فقط یه کم تلخ بود همین

 

طنز ولنتاین

 

ولنتاین چیست ؟
.
.
.
دادن یک خرس کوچک به یک خرس گنده !

 

جک ولنتاین

 

دوستان توجه داشته باشید من بخاطر ولنتاین دو هفته ای نیستم میرم آرژانتین !!!
.
.
.
اگر کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدان آرژانتین اونجا خرس بساط کردم...

 

جملات خنده دار ولنتاین

 

 ﺍگه ﺗﺎ ولنتاین ﻳــــﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻴﺪا شد که شد !!!!
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﻛﻪ ﻧــــــــــﻪ ؛
 ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﻛﻪ همتون ﺧﻮﻥ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻴﻦ!
اینجارو  میکنم قبرستون ...
حالا خود دانید دا !!! 
اس ام اس های روز عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد