اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

جوک های جدید خنده دار تلگرام 95





♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جک های خنده دار از تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

من هر موقع میرم آرایشگاه میگم همون همیشگی

.

.

اونم مثل همیشه گند میزنه تو موهام

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جوکهای جدید و خنده دار تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

رفتیم مهمونی انقدر غذا خوردم نفسم بالا نمیاد
.
.
.
میترسم اگه بخوابم دیگه بیدار نشم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جوک تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

امروز سوار تاکسى شدم، به راننده گفتم: چقدر میشه؟
گفت: نمیدونم، هرچى مرامته بده!
بهش پونصد تومن دادم

گفت: تف تو مرامت!!


 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦مطالب طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

شماهام وقتی گوشیتون هنگ میکنه بهش التماس میکنید؟؟

 تازه من بهش قولم میدم که نمازمو از این به بعد بخونم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جک های خنده دار از تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

احساس خفگی میکنم!!!!
بغض گلویم را رها نمیکند!!!

.

.
عه...!!
تیشرتمو برعکس پوشیدم
یه لحظه فکر کردم عاشق شدم!!!!
گفتما این غلطا به من نیومده !

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦پست های خنده دار تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

اگه میدونستین برای ساخت هر بسته آدامس خرسی
چند خرس کشته میشن،

.

.

هیچوقت آدامس خرسی نمیخریدین.

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦کانال طنز تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

ملت 2 ساعت میرن بیرون...
1 ساعت و پنجاهو شش دقیقه عکس میگیرن...

اون چار دقیقه هم دارن مونوپاد رو تنظیم میکنن

 

◊♦◊♦♦◊♦◊♦◊♦جدیدترین جوک های تلگرام◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

همش فک میکنم قراره زندگیم عوض شه
اما عوض که نمیشه هیچ عوضی ترم میشه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جوکهای جدید و خنده دار تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

دیروز مامانم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم تو پارک نشستم!
چطور مگه؟
میگه کنترل گم شده
پاشو ببین زیر پات نیس

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

امروز رفتم دو ساعت رادیو گوش کردم

.

.
دیدم هر چی میگه تو تلگرام خوندمش

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦جک های خنده دار از تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

چالش جدید منو بابام :
زمون ما بچه حق نداشت دست ب کنترل بزنه.
.
.
الان ۳ روز دارم قانعش میکنم بابا زمان شما کنترل نبود
میگه : خفه شو احترام که بود

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦پست های خنده دار تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ
اﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ هم ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺍﺯﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ
ﻓﻘﻂ قصدش رو دارم.

هیچی دیگه
الان دارم عموپورنگ نگاه میکنم

کی از همه خوشبخت تره
من من من من
من من من من

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کانال طنز تلگرام♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

شما توی یه مهمونی بشین بغل یه بچه , اگه این جمله رو نگفت بیا هر چی خواستی بگو!!
.
.
.
گوشیتو میدی بازی کنم !!!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﯾﺨﺘﻪ
بماﻟﯿﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ با ﺁﺏ بشورید
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﮐﻨﻢ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺮﺵ ﺑﺪﻩ آﮔﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ !


جوکهای خنده دار تلگرام 95

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد