اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

خنده دار ترین استاتوس فیسبوکی




شمارش دخترا تو باشگاه بدن سازی
.
یک
.
.
تق
.
.
.
یه صلوات بفرستید وزنه افتاد

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

تو زندگیت ...مثل درخت فندق باش ...
.
.
.
.
.
.
.
.
یادم نیس چرا ولی حالا تو باش ...
ضرر که نمیکنی
دمت گرم
ایشالا تو عروسیت جبران میکنم

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

یکی از دخدرای ورپریده پست گذاشته:
دخترهای خوب مثل سیب روی درخت هستن
بهترین ها در
بالاترین نقطه درخت قرار دارند
به دست آوردنشان
ماشین شاسی بلند می خواد
واسش نوشتم من نداشتم با دمپایی زدم یکیش افتاد شما هم امتحان کنید


  


**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

مورد داشتیم دختره،،نمیتونسته در شاسی بلندو بازکنه بیاد بیرون !!! تورودروایسی گیرکرده باپسره رفته شمال !!!!

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

همیشه عاشق این بودم که یکی یه کار اشتباهی کنه و من بهش بگم بیا باز زدی تو جاده خاکی !
ولی متاسفانه جز خودم کسی رو تو زندگیم سراغ ندارم که خرکی بزنه تو جاده خاکی

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

یکی از ویژگی های ما پسرا همینه که با دوس دخدر خودمون ازدواج نمی کنیم میریم با دوس دخدر یکی دیگه ازدواج میکنیم جمله سنگین بود آخ کمرم سلامتی همه پسرا

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

واس اینکه تو مهمونی نشون بدید با کلاسید موز که بر ندارید هیچ
یه سب هم مرتب پوست بکنید بعد نصفشُ نخورید

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

ما بچه بودیم چادر مامانامونُ میگرفتیم گم نشیم
موندم بچه های الان چجوری ساپورت مامی شونُ میگیرن

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

بعضی‌ دخیا هم هستن لبخند شاگرد شوفر ترمینال جنوبُ هم خواستگاری در نظر میگیرن

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

به نظر من دانشمندا باید یه تکنولوژی پیشرفته تر از " گوگل ترنسلیت " درست کنن که
بشه باهاش حرفای دخدرای لوس رو ترجمه کرد

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

دور نمیبینم اون روزیُ که بالاترین کادوی یه عروسی
یک کیلو گوجه با 10 عدد قرص نان باشه
درسته زیاده از سرشون ولی خُ اوج پولداری رو میرسونه

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

فقط زن ایرونى میتونه باموهاى شونه نکرده،با تی شرتُ شلوار کردی،با بوى قورمه سبزىاز آشپزخونه، کفگیر بدست، بدو بدو براى دیدن صحنه ی معرفى ملکه ی زیبایى 2014 بیاد و با اعتماد به نفس کامل بگه:این کجاش خوشگله؟؟

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

دخدرا تو اوج بی خواستگاری به جمله ای رسیدن که میگه: خواستگار باشه کوفت باشه

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

پسری که نصف شب ساعت 3 از خواب بیدار نشه میس بندازه
رو گوشی دوس دخدرش ببینه خطش آزادِ یا مشغول پسر نیس که شلغمه

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

شما به یه میلیاردر بخند عمرن اگه میلیاردر شی !!
حالا یه چلاقُ مسخره کن اگه قطع نخاع نشدی من بای نت میدم

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

من هم سنُ سال تو بودم 8-9 تا وبُ سایتُ پیج رو میچرخوندم !! .
.
.
( از سری سرکوفتای من به پسرم در آینده )

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

منی که دهنم بوی شیر میده فک کنم فقط با این دخدرایی که با صدای بچه حرف میزنن میتونم دوست شم تو یه رنج سنی هستیم خوب

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

رفیقم ده تومن تو حساب داشته یه 206 برده
بعد من تو عمرم یه بار از این پارچ آبا که سوت بلبلی میزنن بردم تا خونه انقد ذوق کردم
آخرشم با کله رفتم تو جوب شیکست

 

**********استاتوس های فیسبوکی **********

 

سال ها پیش مردی انگشترش را در دریا گم میکند ولی چند سال بعد هنگام صید ماهی متوج میشود چیز سفتی
به دندانش برخورد میکند میفهمد تیغ است.......!!
چیه فکر کردی انگشترشه بابا تو دیگه خدای توهمی!

 


منبع:pat-o-mat

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد