اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

خنده دارترین جوک های لاین و واتس اپ 2015

خنده دارترین جوک های لاین و واتس اپ 2015

بهترین محله دنیا و همسایه هارو ما داریم..!!!
فکرشو بکن 2تا از همسایه هامون وای فایشون پسوورد نداره..!!!!!!


جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید

 

سوتی من و بقالی سر کوچمون رو داشته باشین…
رفتم بقالی میگم هزار تومان خیارشور بده.وقتی خواستم پولشو بدم گفتم: چقدر میشه؟!!!!
اونم که خنگ تر از من بود دو ساعت داره با ماشین حساب ور میره که ببینه هزار تومان خیار شور چقدر میشه.

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

  
رمز موفقیت چیست؟
.
.
.
خب آخه چی بهتون بگم من؟؟؟
اگه رمز موفقیت همین طوری کشکی بود که رمز موفقیت نبود..!!
باید از دست شما برم تو بشکه اسید تجزیه شم..!!!!!!!!


 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

 
اگه یه خورده دقت کنید همه ی کسانی که “قدرت طلب” هستن، ” کنترل طلب ” هم میشن!!!!
(کنترل تلویزیون و….)

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

 

ما به عروسک های ” دارا و سارا” که وارداتی از چین هستن میگیم: ” عروسک های ملی”!!!!
چینی ها خودشون اونجا هنگ کردن!
 آخه خودشون لقب ” زباله های صادراتی ” رو بهشون دادن!!!! 

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار


طرف برادرشو نصیحت میکرده میگه وقتی ازدواج کردی اقتدار داشته باش ، مثل من . . .
دیشب به زنم گفتم باید ساعت یازده آب گرم باشه ، اونم آبو گرم کرد . . .
داداشش گفت ساعت یازده آب گرم میخواستی چیکار ؟
گفت : آخه پوستم حساسه نمی تونم با آب سرد ظرف بشورم !!!

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

 

با پرایدم تو جاده موندم بی بنزین
یه ۲۰۶ که رانندش دختر بود نگه داشت
گفت چی شده بگو کمکت کنم
گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم؟
گفت مگه بنزین۲۰۶ به پراید میخوره
هیچی دیگه ماشینم از شوک گیربکس آورد پایین
سر سیلندرشم سوخت
نوربالاشم یکسره شده


جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار


همیشه به یکی از دوستام میخندیدم
همیشه آدم دلقکی میدونستمش و برای همین اسمشو توی گوشیم ” سوژه خنده ” سیو کرده بودم
یکی از روزهای خدا بود که از نزدیک دیدمش و گوشیش چند لحظه دستم بود
دیدم که اون اسم منو تو گوشیش ” احمق خنده دار” سیو کرده..!!!
یه همچین آدمایی هستیم همه فکر میکنیم بقیه خنگ و خودمون دانشمندیم..!!!!  

  

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار

 
بابام میگه:
چه کار می کنی همیشه کله ت تو گوشیه؟
گفتم: تو کار صادرات واردات هستم.
میگه: صادرات واردات چی؟
گفتم: جوک های این گروهو صادر می کنم به گروه های دیگه و جوک های اون گروه ها رو وارد می کنم به این گروه.
اونم عصبانی شد صادرم کرد تو کوچه. الان تو پارکم :

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار


 

تک زنگ چیست؟
.
.
.
.
با خبر شدن دو گدا از هم!!

 

جوک های لاین و واتس اپ جدید و خنده دار


ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ
ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ!!
ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد