اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس عاشقانه جدید


هرروز صفحه نیازمندیها را چک می کنم، می دانم بالاخره یک روز به من نیاز پیدا می کنی…

*****************

 نگران نباش چشم های ِ وحشی ِ مراهیچ نگاه هرزه ای رام نخواهد کرد …

تو فقط از مرز چشم های ِ دلم ،پا بیرون نگذار …

 

**************

تو رفتی …

و من ماندم و خواب هایی معطل

دلی دست دوم

غمی دست اول!

 


صابون استیل منز

**************

 

سرم متورم شده

دکترها میگویند: توده ای از حرف های نگفته است …

 

**************

درد دارد !

وقــتـی می رود ..

و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی که

هــرشـب بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!

 

**************

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن ..

به هر حال فراموش میکنم ، فراموش شدنم را ….!

 

**************

. . . هر کـسی رو می تـونستـم دوست داشتـه بـاشم

اگـر

دوست داشتـن را از تـو شروع نـمی کردم…

 

**************

 من خاطرت را میخواستم!

نه خاطره ات را…

 

*************

تا دیروز کاش هایم برای بودنت بود امروز برای نرفتنت

هیچ فرصتی نماند برای خواستنت

 

**************

یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی

یادت بخیر، یار فراموش کار من

 

**************

  از تو چه پنهان ،

من هنوز دلم بی دلیل برایت تنگ می شود … بی دلیل ..!!

 

**************

من دیوانه وار دوستش دارم

و او دیوانه وار طردم میکند

ما هر دو جنون را به نهایت رسانده ایم

 

**************

دلتنگَ‌م ؛

آنقدر که تمامِ عاشقانه‌ها ،

کم ‌آورده‌اَند !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد