اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

دعای محمدرضا گلزار در شب لیله الرغائب


کافه سینما: نخستین شب جمعه ماه رجب، لیله الرغائب نامیده می شود. محمدرضا گلزار بازیگر شناخته شده سینمای ایران متنی را در این باره روی دیوار فیس بوک اش منتشر کرد.


"خدای مهربان و صبورم.... یک سال دیگه را برایم رقم زدی...هر چه بود گذشت... خدای خوبم... بخاطر تمام لحظه هایی که منتظرم بودی و نیومدم منو ببخش... بخاطر تمام لحظه هایی که منو دیدی و من ندیدمت منو ببخش... بخاطر تمام لحظه هایی که برام خوب خواستی و من نفهمیدم منو ببخش... بخاطر تمام لحظه هایی که امیدتو نا امید کردم منو ببخش... بخاطر تمام لحظه هایی که برام وقت گذاشتی و من وقت نداشتم منو ببخش... بخاطر تمام لحظه هایی که تنهام نگذاشتی و من خودمو تنها دیدم منو ببخش... یک سال دیگه هم گذشت... خدایا...دلم خیلی هواتو کرده...امسال هم در دلم بنشین و آنچه را که شایسته خدایی توست برایم بنویس نه آنچه سزاوار من است..."   


عطر پولو مردانه
نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:39 http://alikohkan.mihanblog.com

سلام عالی بود به وبلاگ منم سزی بزن خوشحال میشم دوست عزیزم
alikohkan.mihanblog.com

ممنون از نظرتان



http://dena.eshopfa.biz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد