اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

اس ام اس آخر خنده




یکی از اولین حیرت‌های فلسفیم وقتی بود که
فهمیدم علت این که میگن “بادمجون بم آفت نداره” اینه که بم اصن بادمجون ندارد
………….. جملات خنده دار ………….
بابام دو هفته ای میشه تا میام پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره و چُرت می زنه !
دیشب بهش میگم : بابا این کارا واسه چیه ؟
میگه : تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !من:؟

………….. جملات خنده دار ………….

با یکی از دوستام داشتم چت میکردم گفت یه چیزی ذهنمو مشغول کرده بپرسم؟!!
گفتم خب بپرس!
گفت وای فای همون اندرویده؟!!! :/

من میرم نفت بیارم خودمو آتیش بزنم
خداحافظ…..!

………….. جملات خنده دار ………….

این اوشین کرم حلزون میماله به نظرم!شصت قسمت پخش شد
سه چهارتا بچه دنیا آورد
زلزه و سیل و بحران اقتصادی رو پشت سر گذاشت
الانم که جنگ جهانی دومه
لامصب پوستش یه خط برنداشته

 

………….. جملات خنده دار ………….

راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت:۱٫ کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه!
۲٫ بعد یهو ولش کنین! اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید!!!

تذکر: سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه، بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه!!!

این جملات خنده دار از دست نده (آخر خنده)

………….. جملات خنده دار ………….

داشتم با کامپیوتر ور میرفتم..
بابام اومده میگه پاشو برو دم در دوس دخترت کارت داره…
منم پشم ریزان پاشدم میگم چییی؟؟؟؟؟ینی مهسا دمه دره؟؟؟؟
بابامم یه لبخنده ملیح تحویلم داده میگه شوخی کردم پسر…
فقط میخواستم اسمشو بدونم…پس اسمش مهساس!!!!
خدایااااا از دست این بابا من را ذوق مرگ بگرداااان این جملات خنده دار از دست نده (آخر خنده)

………….. جملات خنده دار ………….

پسر : بابا اگه ۱۰۰ میلیون از بانک برنده بشی چیکار میکنی ؟
پدر : پاریس ، ویسکی ، جنیفرلوپز
پسر : اونوخت اگه اگه نشی چی ؟
پدر : هیچی ، خونه ، چایی ، ننت !!

………….. http://pazal.blogsky.com ………….

یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم،
ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود ! این جملات خنده دار از دست نده (آخر خنده)

………….. جملات خنده دار ………….

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟

یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه

اعتراف میکنم تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن

ارسال از یلدا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد