اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی کامل حنانه شهشهانی



حنانه شهشهانی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است . حنانه شهشهانی در رشته موسیقی(آهنگ سازی) تحصیل کرده و ویالن ساز تخصصی اوست . وی اولین بار در ۴ سالگی در سریال”شلیک نهایی”بازی کرد، بعد از چند کار هم با شاهپور غریب در زمینه کودک انجام داد. همچنین حنانه شهشهانی در چند کار هم با مادر خود همکاری کرده است.
 
حنانه شهشهانی بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت . وی در سن ۱۶ سالگی دوباره به ایران برگشت و در اولین کارش پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی “زاگرس” و بعد از این فیلم در تله فیلم”بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور بازی کرد .


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس چهارشنبه سوری




آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

 

*****************************

 پیامک تبریک چهارشنبه سوری

 

پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم
و شبیه سازی انفجار های قاره ای
و آزمایش بمب های اتمی
بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

 

*****************************

 پیامک تبریک چهارشنبه سوری

 

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم
میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم !
چهارشنبه سوریت مبارک


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های تبریک عید نوروز به همسر



تقدیم به همسر عزیزم که همواره بدی های من را با دل و جان به صبر طی میکند و همیشه روح بلندش من را شگفت زده می کند. همسر عزیزم عیدت مبارک …

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک عید نوروز به همسر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همسر عزیزم امیدوارم که سال نو سالی توام با سلامت و تندرستی برای تو نازنین باشه و مثل همیشه در کارها و اهدافت موفق باشی ( آرزومند آرزوهای زیبایت همسر تو …. )

 

♥♥♥♥♥♥♥♥  اس ام اس تبریک عید نوروز به همسر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همسر عزیزم سال نو مبارک … عزیزم از این که در سال قبل نیز مثل همیشه در کنارم بودی و اون وجود حامی و مهربونتو همیشه کنارم حس میکردم ازت ممنونم و این عید رو بهت تبریک میگم شادی و سلامتی و موفقیت برات آرزومندم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های شهادت حضرت فاطمه




ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت / زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دارد دل و دین میبرد از شهر شمیمی/افتاده نخ چادر او دست نسیمی/درخانه ی زهرا همه معراج نشین اند/آنجاکه به جز چادراو نیست گلیمی. یازهرا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

حجاب، همان چادری بود که پشت درب خانه سوخت ولی ازسرفاطمه (س)نیفتاد. یازهرا.



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید




هشدار جدی به همه هموطنان
در ایام نوروز از سروریس دهی اینترنت به میهمانها جدا خودداری کنید !
عواقبش رو هم خودتون میدونین !

 

◊◊◊◊◊◊◊پیامک و جوک خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

این پیاز قرمزا جوری اشک آدمُ درمیاره
که آدم به شک میفته نکنه کسی مرده و به آدم نمیگن

 

◊◊◊◊◊◊◊پیامک و جوک خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

وقتی یه رازیو بهم میگن و بعد میگن فقط تو میدونی
انقدر خوشحال میشم که دوست دارم برم واسه همه تعریفش کنم !


 
ادامه مطلب ...

طالع بینی کامل متولدین فصل بهار




خصوصیات‌ متولدین‌ فروردین‌ ماه‌

متولدین فروردین
ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ فروردین‌ ماه‌:
ماجراجو ، پرجنب‌ و جوش‌ ، پیشگام‌ و متهور ، پر شور و شوق‌ ، اطمینان‌ بخش ، ‌پویا ، حاضرجواب ‌

 

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ فروردین‌ ماه ‌: 
خودخواه‌ و جوشی‌ ، عصبی‌ ، شتاب‌ زده ‌، تابع‌ امیال‌ آنی‌ ،  کم‌ صبر و طاقت ، ‌بی‌احتیاط، بی‌باک‌ و نترس



 
ادامه مطلب ...

سخنان زیبا و آموزنده میکل آنژ




عشق، سبب رسیدن به خداست. میکل آنژ

 

•.•.•.•.•.•سخنان میکل آنژ•.•.•.•.•.•

 

تا زمانی که ننگ و جنایت دوام دارد، هیچ ندیدن و نشنیدن برای من پایان خوشبختی‌ است.میکل آنژ
 

•.•.•.•.•.•سخنان میکل آنژ•.•.•.•.•.•

 

کار هنری راستین، سایه‌ای از کمال ملکوت است. میکل آنژ

 

•.•.•.•.•.•سخنان میکل آنژ•.•.•.•.•.•

 

مهم‌ترین شرط ازدواج با یک دختر، پاکی نفس و شرافت ذاتی او است. میکل آنژ



 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه



سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد
بی خبر باشی و از دور پیامی برسد
در دفتر عشق زنده نگه داشته ام یاد تو را
از خدا می طلبم زندگی شاد تو را

 

*********************************

اس ام اس عاشقانه

 

از عاشقی پرسیدند: چرا کور شدی؟
گفت: چشمانم را دوست داشت، فدایش کردم!

 

*********************************

پیامک عاشقانه

 

یا باش یا برو….
نمیخواهم از دور مراقبم باشی…
از دور دوستم بداری…
باشی اما من در لحظاتم حست نکنم
یا باش یا برو…



 
ادامه مطلب ...