اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

پیامک فلسفی جدید


بر آنکه با سرمایه اش فقط زمین می خرد روزی خواهد آمد که با خود بگوید : برای چنین روزهای مبادایی، کاش قطعه ای آسمان می خریدم

.

.

بعد از بگو مگو: اونی که اول معذرت خواهی‌ کنه شجاع ترینه! اونی که اول می‌بخشه قوی ترینه! اونی که زودتر فراموش می‌کنه خوشبخت ترینه!

. . . . .

اشتباه اصلی ما در زندگی. هزاران کار غلطی نیست که انجام میدهیم، بلکه هزاران کار درستی است که برای اشخاص غلط انجام میدهیم

. . . . .

آنهایی که بی عاطفه هستند روزگاری بسیار عاشق بودند

. . . . . .

آنچه که آسان بدست آید، همیشه نخواهد ماند و آنچه که همیشه خواهد ماند، آسان بدست نخواهد آمد

. . . . . .

اگر مشکلات شما در زندگی به بزرگی یک کشتی است هرگز فراموش نکنید که نعمتهایتان به وسعت یک اقیانوس است

گردن بند چشم
ادامه مطلب ...

داستان به دست آوردن دل دوست


روزی خانمی سخنی را بر زبان آورد که مورد رنجش خاطر بهترین دوستش شد ، او بلافاصله از گفته خود پشیمان شده و بدنبال راه چاره ای گشت که بتواند دل دوستش را بدست آورده و کدورت حاصله را برطرف کند .
    او در تلاش خود برای جبران آن ، نزد پیرزن خردمند شهر شتافت و پس از شرح ماجرا ،‌ از وی مشورت خواست ...
    پیرزن با دقت و حوصله فراوان به گفته های آن خانم گوش داد و پس از مدتی اندیشه ، چنین گفت : تو برای جبران سخنانت لازمست که دو کار انجام دهی و اولین آن فوق العاده سختتر از دومیست .

    خانم جوان با شوق فراوان از او خواست که راه حلها را برایش شرح دهد .

    پیرزن خردمند ادامه داد : امشب بهترین بالش پری را که داری ، ‌برداشته و سوراخی در آن ایجاد میکنی ،‌ سپس از خانه بیرون آمده و شروع به قدم زدن در کوچه و محلات اطراف خانه ات میکنی و در آستانه درب منازل هر یک از همسایگان و دوستان و بستگانت که رسیدی ،‌ مقداری پر از داخل بالش درآورده و به آرامی آنجا قرار میدهی .
    بایستی دقت کنی که این کار را تا قبل از طلوع آفتاب فردا صبح تمام کرده و نزد من برگردی تا دومین مرحله را توضیح دهم ...!

بهترین های 100 ساله فیفا
ادامه مطلب ...

8 راهکار بالا بردن سرعت تلفن همراه


مطالعاتی که اخیرا توسط مراکز تحقیقاتی انجام شده نشان می‌دهد جمعیت موبایل‌ها از تعداد مردم کره زمین فراتر می‌رود اما به‌نظر می‌رسد انتظارات کاربران تلفن همراه کمتر برآورده می‌شود. مثلا 71‌درصد از جمعیت کل کاربران موبایل انتظار دارند وب‌سایت‌ها مانند کامپیوتر با سرعت بالایی بارگذاری شوند.
 تقریبا دوسوم جمعیت کاربران وب در جهان توقع دارند وب‌سایت‌ها در تلفن همراهشان طی 3 ثانیه و حتی کمتر بارگذاری شده و اگر یک صفحه وب طی 5‌ثانیه بارگذاری نشود، حدود سه‌چهارم کاربران تلفن همراه آن را رها می‌کنند. این قضیه تنها در مورد وب‌سایت‌ها نیست؛ باز کردن تصاویر و برنامه‌ها نیز با چنین رفتاری مواجه خواهند شد.
اما چه باید کرد؟ نکاتی هستند که رعایت کردن آنها به کاربران کمک می‌کند تا سرعت گوشی‌های خود را بالا ببرند.

مهره جعفری
ادامه مطلب ...

آموزش داستان نویسی- قسمت 5

بسط خط طرح به داستان

مقدمه

در گفتارهای پیشین گفته شد که چگونه «فکر اولیه» یا «ایده» به ذهن نویسنده خطور می‌کند و چگونه نویسنده باید «خط طرح» داستان را از روی «ایده» بنویسد. مرحله‌ی بعد، نوشتن یا به عبارتی ساختن داستان از روی خط طرح است.

حقیقت این است که بسط خط طرح و نگارش داستان از روی آن، فرایندی است که هر نویسنده باید خود به آن دست‌یابد. شاید این فرایند نیز از جمله مسایلی باشد که در هیچ دو نویسنده‌ای مانند هم نباشد و نتوان یک قانون یا روند کلی برای آن در نظر گرفت. نگارش داستان آمیزه‌ای است از خلاقیت، نثر، فنون داستان نویسی، تجربه، تجربه، و باز هم تجربه‌ی نویسنده. در واقع تمامی جلسه‌های آینده‌ی این کارگاه مربوط به استفاده از فنون داستان نویسی در بسط خط طرح به داستان است. اما خلاقیت و تجربه چیزی نیست که بتوان آن را آموزش داد.

در این گفتار سعی بر این است تا فرایندی پیشنهاد شود که مسیر کلی کار را به نویسنده‌ی نو قلم نشان دهد.

مراحل نگارش داستان

فرایندنما (فلوچارت) زیر را ببینید. این فرایندنما، مراحل کلی خلق یک داستان کوتاه را نشان می‌دهد.

تعیین زاویه دید و راوی- پس از نگارش خط طرح، باید مشخص شود که داستان را چه کسی روایت می‌کند. آیا یکی از شخصیت‌های درگیر در داستان، داستان را روایت می‌کند؟ کدام شخصیت؟ آیا روایت مانند فیلم‌های سینمایی است و راوی مانند دوربین فیلمبرداری هیچ گاه خود را نشان نمی‌دهد؟ در جلسه‌ی آینده (جلسه‌ی ۳) به تفصیل در مورد زاویه دید صحبت خواهد شد.

عطر زنانه تام فورد 100ml
ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع انتظار


امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است
آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است
.
.
.
تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ از آن بعد از اینهمه چشم انتظاریم . . .
.
.
.
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . .


عطر زنانه 75 میلی GUCCI  GUILTY ‎
ادامه مطلب ...

آموزش باز کردن Lock code انواع گوشی های نوکیا


اگر شما هم  مثل من لاک کد گوشیتون رو رو فراموش کردین میتونید از این روشی که معرفی میکنم استفاده کنید.ما در اینجا یه راه حل ساده برای باز کردن قفل گوشی شما آماده کردیم که در عرض ۳۰ ثانیه رمز گوشی شما باز میشه و میتونید رمز جدید بذارید!

هر موبایل دو تا لاک کد داره کد اصلی و کد فرعی . اگر کد اصلی رو داشته باشم میتونیم اون یکی کد رو که فراموش کردیم و هم عوض کنیم.
برای این کار ابتدا باید شماره سریال گوشیتون رو به دست بیارید که با ۳ روش میشه این کد و بدست آورد:

هیولاهای دریایی
ادامه مطلب ...

۱۰ میانبر صفحه کلیدی برای کاربرای جی‌میل


ما به شما توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از به هدر رفتن وقتتان، هنگام ای‌میل زدن به جای حرکت دادن موس از این میانبرهای صفحه کلیدی استفاده کنید.

ماندانا سجادی: ای‌میل زدن یک شر لازم است! خوشبختانه جی‌میل به منظور رام کردن آن یک سری میانبر مخصوص صفحه کلید معرفی کرده است
ما 10 تا از مفیدترین این میانبرها را که می‌تواند برای روان کردن فعالیت‌های ای‌میلی شما سودمند واقع شود گردآوری کرده‌ایم.
ولی قبل از امتحان کردن این میانبرها ، ابتدا باید آن را در تنظیمات جی میل خود فعال کنید.
به این ترتیب که :
به بخش تنظیمات بروید> در قسمتGeneral قابلیت Keyboard Shortcuts  را فعال کنید.

ضد آفتاب حلزون
ادامه مطلب ...

آموزش داستان نویسی / قسمت 4


خط طرح چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

مقدمه

همان طور که در گفتار ۳ گفته شد، خطور «فکر اولیه» یا «ایده» از یک محرک بیرونی در ذهن نویسنده، اولین گام در نگارش داستان است. اما هنوز مراحل بسیاری تا خلق یک داستان پیش رو است. مرحله‌ی بعدی، نگارش «خط طرح» از روی «ایده» است.

خط طرح چیست؟

در مورد طرح، طرح اولیه، پی‌رنگ، یا پلات داستان تعاریف و توضیح‌های بسیاری از طرف نویسندگان و منتقدان ارایه شده است که بعضی از آنها زیبا اما غیر کاربردی هستند و بعضی دیگر فقط گره بر روی گره می‌آورند و کمکی به درک مطلب نمی‌کنند. بدون اینکه خود را درگیر این تعاریف و کلمات قصار نویسندگان و منتقدان بکنیم، اجازه دهید تعریفی کاربردی از خط طرح را در کارگاه استفاده کنیم.

«خط طرح (Plot line)» مسیر داستان و به طور کلی حوادث و رویدادهایی است که از ابتدا تا انتهای داستان روی خواهد داد. خط طرح داستان کوتاه معمولاً بسیار کوتاه و در حد یک پاراگراف یا چند جمله است. این خط طرح موارد ذیل را در بر خواهد داشت:

ام پی تری ال سی دی دار
ادامه مطلب ...