اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران
اس ام اس های جدید امروز  - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس های جدید امروز - مرجع اس ام اس های ایرانی

اس ام اس جدید - داستان -عکس - اشعار زیبا - بیوگرافی بازیگران

داستان من هنوزم صبورم



من چشم به راه یک اتفاقم
نه شاکی ام و نه غر می زنم
فقط در سکوت خودم / منتـــــظرم…/ آرومم

به قول یه دوست :
تعویض یا تبدیل نمی خواهم / دلم ” تغـییر ” می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند
روشن کند
امیدوار کند
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده
بیشتر از ” یک لحظه ” دوام داشته باشد !

با خودم می گویم شاید ….
شاید هنوز وقتش نرسیده
کسی چه میداند
شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند
و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد

باشد ای اتفاق ! …

گرچه کمی بزرگ تر شده ام

با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم

اما خیالت راحت باشد

….. من صبورم …..

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 14:15 http://farsicover.blogsky.com/

سلام.اگه تمایل به تبادل لینک هستید،بنده اعلام آمادگی میکنم.
منتظر پاسخ شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد